Pomoc zdalna
Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi technicy mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi Państwa zgłoszeń oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania wykonywanego przez naszych konsultantów.
Pomoc zdalna świadczona jest w godzinach pracy Działu Pomocy technicznej.
Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:
- Skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej ABS informatyk
- Kliknąć w ikonę "Pobierz TeamViewer", co spowoduje przejście na stronę producenta oprogramowania, oraz rozpoczęcie procesu pobierania
- Po uruchomieniu aplikacji należy przeczytać regulamin i potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk zgadzam się
- Postępując zgodnie z instrukcją programu, należy podać konsultantowi swoje ID a następnie unikalne dla każdego połączenia hasło
- Aby przerwać połaczenia należy nacisnąć przycisk Anuluj